بخشش
 
هیهات
نفی شرک - کفر - نفاق
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : احمد هدایتی

خدایا

ای آمرزنده گناهانم

ای پوشاننده عیوبم

ای مهربان

بازهم از من گناه سر زد

و بازهم عصیان پشت طغیان

و من با کمال جسارت در محضرت نافرمانی می کنم

و تو با نهایت مهربانی ، مرا از لطفت محروم نمی فرمایی

پروردگارا

تو کریمی

تو رحیمی

تو رحمانی

تو غفوری

و من روسیاهم

گناهانم از حد گذشته

و مستوجب عذاب هستم

اما می دانم عذابم نمی کنی

زیرا تو بسیار توبه پذیری

همین پشیمانی مختصر برایت کافی است تا از خطایم درگذری

خدایا مرا ببخش

خدایا مرا دریاب

خدایا دستم را بگیر

و مرا از گرداب هوس هایم نجاتم بخش

خدایا من در مرداب دنیا گرفتار باتلاق مال و منال شده ام

خیال ثروت و قدرت ، شهوت و شهرت مرا به فساد و تباهی می خواند

خدایا به تو پناه می برم

وسوسه ها بی امان بر من می تازند

و هوس ها دلم را اشغال کرده اند

خدایا مرا پناه بده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

تا کی بکشم درد فراق اینگونه جاری است سرشک غم بر گونه گاهی که فشار آورد آه به تن چون اذن خروج روح خواهد گو نه
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیهات و آدرس heyhat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 115
بازدید هفته : 666
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 25481
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1